Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 500 EUR/mesiac
Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie, na finálnej sume sa dohodneme spoločne a rozhodujúce budú Vaše skúsenosti. Okrem mzdy Vám ponúkame aj atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
Informácie o pracovnom mieste
KLIENT je pre nás najdôležitejší, a preto mu dávame prioritu číslo 1.
Ak to vnímaš rovnako aj Ty, poď jeho zážitok a skúsenosť vylepšovať s nami. Orange v súčasnosti výrazne meníme a je to jedinečný pocit aj skúsenosť byť práve teraz pri tom.
Spolu vytvoríme stratégiu zákazníckej skúsenosti a prispôsobíme jej všetky naše ďalšie aktivity.
Vytvárame špeciálny tím so šikovnými ľuďmi, ktorých budeš mať šancu viesť. Otvorená myseľ a cit pre klienta, skúsenosť s riadením tímu, predchádzajúce projekty vo vyslepšovaní klientskej skúsenosti, uvádzaní nových produktov, prieskumami sú podmienkou a nové pojmy ako agile, service design, behaviorálna ekonómia budú pre Teba výhodou. Budeš riadiť budget na prieskumy, merať vplyv klientskej spokojnosti na biznisové výsledky.
Čo bude náplňou Tvojej práce?
- zrozumiteľnú komunikáciu smerom k zákazníkom všetkými komunikačnými kanálmi
- pomáhať produkčným a propozičným tímom identifikovať problémové oblasti
Za Vašu prácu ponúkame:
Ak to vnímaš rovnako aj Ty, poď jeho zážitok a skúsenosť vylepšovať s nami. Orange v súčasnosti výrazne meníme a je to jedinečný pocit aj skúsenosť byť práve teraz pri tom.
Spolu vytvoríme stratégiu zákazníckej skúsenosti a prispôsobíme jej všetky naše ďalšie aktivity.
Vytvárame špeciálny tím so šikovnými ľuďmi, ktorých budeš mať šancu viesť. Otvorená myseľ a cit pre klienta, skúsenosť s riadením tímu, predchádzajúce projekty vo vyslepšovaní klientskej skúsenosti, uvádzaní nových produktov, prieskumami sú podmienkou a nové pojmy ako agile, service design, behaviorálna ekonómia budú pre Teba výhodou. Budeš riadiť budget na prieskumy, merať vplyv klientskej spokojnosti na biznisové výsledky.
Čo bude náplňou Tvojej práce?
- Rozvíjať stratégiu zvyšovania zákazníckej skúsenosti - identifikovať a vyhodnocovať nové príležitosti na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti
- Podieľať sa na nastavovaní cieľov pre zákaznícku skúsenosť a sledovať ich plnenie
- Spravovať rozpočet určený pre zlepšovanie zákazníckej skúsenosti
- Definovať a zabezpečovť reporty pre manažment Orange Slovensko
- Navrhovať vzdelávacie aktivity pre zamestnancov v oblasti zákazníckej skúsenosti a podpory
- Dohliadať na proces uvádzania nových produktov a služieb na trh s cieľom zabezpečiť
- zrozumiteľnú komunikáciu smerom k zákazníkom všetkými komunikačnými kanálmi
- pomáhať produkčným a propozičným tímom identifikovať problémové oblasti
- Koordinovať jednotlivcov a pracovné tímy naprieč celou spoločnosťou pri dosahovaní cieľov zákazníckej skúsenosti
- Koordinovať internú komunikáciu smerom k zamestnancom s cieľom pravidelne informovať všetkých zamestnancov o cieľoch a výsledkoch spoločnosti OSK v oblasti zákazníckej skúsenosti
- Udržiavať efektívne pracovné vzťahy s obchodnými partnermi a externými dodávateľmi, ktorí riadia zákaznícku skúsenosť na miestach kontaktu so zákazníkmi (POS, kontaktné centrá, digitálne kanály).
- V jemu zverených oblastiach spolupracovať s ostatnými krajinami Orange Group pri plnení spoločných úloh, zdieľaní skúseností a participáciou na spoločných projektoch.
Za Vašu prácu ponúkame:
- Od 3500 EUR/mesiac + atraktívne výkonnostné bonusy (podľa splnených cieľov).
- Možnosť vykonávať prácu aj z domu, štandardne 2 dni v týždni.
Orange Benefity
Vieme, že kvalitne odvedená práca si zaslúži odmenu. Aj preto máme pre našich zamestnancov prichystanú atraktívnu ponuku benefitov, ktoré idú ruka v ruke s našimi hodnotami a podporujú vyváženosť práce a oddychu.- Flexibilná pracovná doba a možnosť Home Office
- 8 dní dovolenky navyše
- 10 dní kompenzácia PN/OČR
- 3 dni voľna navyše na dobročinnú aktivitu a špeciálne príležitosti (svadba, narodenie dieťaťa)
- Sabbatical v prípade potreby väčšieho množstva oddychu
- 350 € na smartphone podľa vlastného výberu každé 2 roky
- 900 € ročne v Benefit Plus napr. na dovolenku, elektroniku, knihy alebo ako príspevok na DDS
- Neobmedzený paušál na pracovné aj súkromné účely
- Zvýhodnená ponuka našich služieb pre vás aj vašich blízkych
- 100 % hradené stravné (5,85 €/deň)
- Cez Referral program vás odmeníme až do výšky 1500 € za odporúčanie svojich známych na naše voľné pracovné pozície
- Podpora vzdelávania pre kariérny aj osobnostný rast prostredníctvom školení a konferencií
- Psychologické poradenstvo nonstop k dispozícii pre vás aj vašich blízkych
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
humanitné, Humanitné/Ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Požadovaná prax
Oblasť starostlivosti o zákazníkov
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Min. 2-ročná prax s podobnou agendou v nadnárodnej korporácii je vítaná
- Znalosť v oblasti klientskej skúsenosti, marketingu, produktového vývoja, prieskumov trhu, poskytovanie digitálnych produktov a služieb
Informácie o výberovom konaní
Prvý krok je Vaše rozhodnutie a klik na „chcem túto prácu“. Potom stačí už len vyplniť dotazník a pripojiť životopis.
Každý z Vás dostane od nás odpoveď buď e-mailom alebo telefonicky.
Tešíme sa na Vaše reakcie!
Chcem túto prácu
O výberové konanie sa postaráEva Valentínyová z nášho People & Culture úseku.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S vyše 2,7 mil. zákazníkov sme najväčším mobilným operátorom na Slovensku a lídrom v poskytovaní telekomunikačných služieb. V minulosti sme ako prví predstavili prelomové inovácie na trhu - mobil za korunu, nekonečné hovory, či 24-hodinovú zákaznícku linku a plánujeme v tom pokračovať.
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
V prvom rade sme však starostlivý, zodpovedný a ľudský zamestnávateľ, a preto hľadáme rovnakých ľudí do nášho tímu. U nás budete od prvého dňa plnohodnotnou súčasťou firmy a našej komunity. Záleží nám na spoločnosti, v ktorej pôsobíme, vnímame svoju zodpovednosť voči nej, a preto sa angažujeme vo verejnoprospešných aktivitách. Pomáhame nášmu okoliu cez Nadáciu Orange, podporujeme mimovládne organizácie a tiež aktívnych jednotlivcov. Prostredníctvom týchto aktivít sa snažíme meniť svet na lepšie miesto pre všetkých.
Záleží nám na tom, aby sa u nás každý cítil dobre. Veríme, že zamestnanie nie je len o hodnote, ktorú prinášate firme Vy, no i o tej, ktorú prináša firma Vám. Váš rozvoj je pre nás rovnako dôležitý ako pre Vás, preto Vás v ňom budeme podporovať.
Sme hrdí na to, že sme starostlivý a zodpovedný zamestnávateľ. Pokiaľ Vás naša pozícia zaujala a zdieľate s nami rovnaké hodnoty, budeme sa tešiť na Váš životopis
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
ID: 4802379
Dátum zverejnenia: 8.4.2024
2024-04-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Manažér call centra, Manažér kvality, Marketingový manažér, Projektový manažér, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Orange Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 3 500 EUR/mesiac