Špecialista zákazníckej podpory s nemeckým jazykom +AJ
Manuvia, a. s.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa dohody
podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste komunikatívny a dohovoríte bez problémov v nemeckom jazyku a zároveň nie ste stratený ani v angličtine? Hľadáme špecialistu zákazníckej podpory, ktorý sa pridá ku dynamickému tímu v Košiciach. Ak máte skúsenosti v zákazníckej podpore a schopnosť riešiť problémy, ozvite sa nám a využite množstvo výhod vrátane flexibilného pracovného času a možnosti home office.
Vašou úlohou bude:
• V tejto úlohe budete spracovávať e-mailové a telefonické požiadavky v nemeckom jazyku od našich zamestnancov a dodávateľov.
• Budete komunikovať riešenia týchto požiadaviek našim zákazníkom a udržiavať prehľadnú dokumentáciu.
• Vašou zodpovednosťou bude starostlivo dokumentovať a efektívne reagovať na prichádzajúce správy.
• Okrem toho sa môžete tešiť na spoluprácu s ostatnými tímami v našej spoločnosti a rozvoj vašich vedomostí o obchodných procesoch a politikách v oblasti financií a účtovníctva.
Vašou úlohou bude:
• V tejto úlohe budete spracovávať e-mailové a telefonické požiadavky v nemeckom jazyku od našich zamestnancov a dodávateľov.
• Budete komunikovať riešenia týchto požiadaviek našim zákazníkom a udržiavať prehľadnú dokumentáciu.
• Vašou zodpovednosťou bude starostlivo dokumentovať a efektívne reagovať na prichádzajúce správy.
• Okrem toho sa môžete tešiť na spoluprácu s ostatnými tímami v našej spoločnosti a rozvoj vašich vedomostí o obchodných procesoch a politikách v oblasti financií a účtovníctva.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ročný bonus 5%
• Bonus na základe stupňa
• Program odporúčania zamestnanca
• Doplnkový dôchodkový fond
• Ceny za pracovné jubileá
• Flexibilné pracovné hodiny
• Hybridná zmluva
• Sick days
• Podpora duševného zdravia
• Multisport karta
• Bonus na základe stupňa
• Program odporúčania zamestnanca
• Doplnkový dôchodkový fond
• Ceny za pracovné jubileá
• Flexibilné pracovné hodiny
• Hybridná zmluva
• Sick days
• Podpora duševného zdravia
• Multisport karta
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Predchádzajúca skúsenosť v príbuzných pozíciách v oblasti zákazníckej podpory / helpdesk
• Znalosť SAP je výhodou
• Skúsenosti s nástrojmi MS Office a ich ekvivalentmi Google na pokročilej úrovni
• Organizovanosť, štruktúrovanosť a schopnosť priorizovať úlohy
• Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
• Profesionálne komunikačné zručnosti
• Znalosť SAP je výhodou
• Skúsenosti s nástrojmi MS Office a ich ekvivalentmi Google na pokročilej úrovni
• Organizovanosť, štruktúrovanosť a schopnosť priorizovať úlohy
• Schopnosť analyzovať a riešiť problémy
• Profesionálne komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme Manuvia a hľadáme pracovníkov do rôznych oblastí.
Nájdeme Vám prácu na mieru.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Nájdeme Vám prácu na mieru.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4829762
Dátum zverejnenia: 14.5.2024
2024-05-14
lokalita: Košice Pozícia: Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Špecialista reportingu, Telefonický operátor Spoločnosť: Manuvia, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.