HR Outsourcing Specialist

Accace k.s.

Miesto práce
Twin City C, Mlynské nivy, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiac(základná zložka môže byť vyššia - v závislosti od skúseností a kvalifikácie kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Pracovné úlohy

Sme tím šikovných kolegov, ktorí robia veľké veci inovatívnym spôsobom. Baví nás hľadať riešenia, ktoré pomáhajú našim klientom s ich problémami a nás posúvajú ďalej. Do nášho payroll tímu hľadáme dynamického a komunikatívneho HR Outsourcing Specialistu, ktorý má Zákonník práce v malíčku a vášeň pre HR administratívu.

HR Outsourcing Specialist je partnerom pre našich klientov v rámci personalistiky od A po Z či už sa jedná o štandardné procesy ako je príprava pracovnoprávnej dokumentácie cez nastavovanie a udržiavanie HR procesov až  po poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov. Výzvy, s ktorými sa stretneš sú tak rôznorodé ako sú aj naši klienti – či ide o výrobnú spoločnosť, IT konzultantov alebo bankové prostredie, mal/a by si byť ako ryba vo vode a vedieť zareagovať vždy včas a správne, lebo nie je HR ako HR, a každé odvetvie má svoje špecifiká.

Znie to zatiaľ dobre? Čítaj ďalej, čo by si robil/a:

Máš skvelé organizačné schopnosti a výborný time management? Proaktívne pristupuješ k práci a dokážeš zabezpečiť čo najväčší komfort a podporu pre zamestnancov našich klientov v oblasti personalistiky? Nevadí ti klientov v pravidelnej frekvencii navštevovať a zároveň sa nebojíš viesť dvoch juniornejších kolegov? Ak si na všetky otázky odpovedal "áno," potom máme pre teba skvelú príležitosť! 

 Tvojou agendou bude:

  • zodpovednosť za výkon HR procesov požadovaných klientom,
  • implementácia a vysvetlenie legislatívnych zmien a interných HR procesov klienta,
  • príprava mzdových podkladov a spolupráca na mzdovej uzávierke,
  • pravidelný mesačný & ad hoc reporting,
  • účasť na HR projektoch,
  • podpora prvolíniových manažérov prípadne interného HR tímu,
  • práca s dochádzkovým systémom,
  • poskytovanie podpory zamestnancom,
  • komunikácia s inštitúciami (sociálna poisťovňa, zdravotná poisťovňa, úrad práce a pod.),
  • zodpovednosť za automatizačné a štandardné HR procesy v interných systémoch, ich nastavovanie a úprava, procesovanie jednotlivých požiadaviek u klientov,
  • poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov,
  • podpora kolegov na juniorných pozíciach.

Benefity

Rozvoj
  • Práca na projektoch pre slovenské i medzinárodné spoločnosti
  • Neustále nové výzvy a možnosť kariérneho rastu
  • Odborné a osobnostné vzdelávanie v rôznych oblastiach
  • Jazykové vzdelávanie počas pracovnej doby
Ocenenie, udalosti, kultúra
  • Motivujúci bonusový systém a zaujímavý benefitný balíček
  • Odmena za odporučenie nového kolegu či nového klienta
  • Ocenenie „Zamestnanec roka“
  • Teambuildingové aktivity a firemné oslavy
  • Príspevky zo sociálneho fondu na kultúru
  • Dobrovoľnícke CSR aktivity v rámci pracovnej doby
Zdravie a šport
  • Ovocie na pracovisku od jesene do jari
  • MultiSport karty čiastočne hradené zamestnávateľom
  • Účasť na verejných športových podujatiach
  • Masáže na pracovisku
Flexibilný život
  • Flexibilná pracovná doba s možnosťou pracovať aj z domu

Informácie o výberovom konaní

Radi by sme poďakovali uchádzačom za záujem o prácu pre našu spoločnosť. Zároveň však upozorňujeme, že kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí prejdú do užšieho kola výberového konania.

Uchádzača by sme týmto chceli informovať, že spoločnosť Accace k. s., so sídlom Mlynské nivy 16, 821 09 Bratislava, IČO: 35 839 350, zapísaná do Obchodného registra Mestského súdu Bratislava III, v oddiele: Sr, vložke č.: 510/B (ďalej len „Spoločnosť“) spracováva osobné údaje obsiahnuté v dokumentoch zaslaných Spoločnosti (životopis, motivačný list a pod.) uchádzačom za účelom realizácie výberových konaní na pracovné pozície Spoločnosti a to na základe vykonania opatrení pre uzatvroením zmluvy v zmysle §13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ukončené vzdelanie s ekonomickým alebo humanitným zameraním,
  • predchádzajúce skúsenosti na obdobnej pozícii minimálne 2 roky sú podmienkou,
  • pokročilá znalosť Zákonníka práce je nevyhnutná,
  • znalosť anglického jazyka slovom aj písmom je nevyhnutná kvôli komunikácii so zahraničnými klientami,
  • znalosť balíka MS Office na užívateľskej úrovni,
  • znalosti mzdovej agendy,
  • schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme - budeš viesť 2 juniornejších kolegov,
  • schopnosť vedieť prioritizovať úlohy,
  • dobrý time management a organizovanosť,
  • orientácia na detail a analytické zmýšľanie,
  • výborné komunikačné zručnosti.

Ak ťa naša ponuka zaujala, neváhaj a pošli nám svoj životopis. Tešíme sa na teba!

O spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti

Accace je proaktívny poradenský a outsourcingový partner, ktorý premosťuje priepasť medzi potrebami a riešeniami. Kombináciou inovatívnych a efektívnych technológií s holistickým prístupom, poskytujeme klientom kompletnú starostlivosť a pristupujeme k ich záležitostiam, akoby boli naše vlastné. S vyše 800 odborníkmi a viac ako 2 000 zákazníkmi, máme bohaté skúsenosti s rozbiehaním rastu a plynulého chodu malých podnikov, až po veľké globálne spoločnosti.

Celosvetovo pôsobí Accace pod značkou Accace Circle. Ide o biznis komunitu partnerov – profesionálnych poradcov a poskytovateľov BPO služieb, ktorí bezhranične poskytujú služby s dôrazom na výnimočnú starostlivosť o zákazníkov. S globálnym zastúpením vo vyše 50 krajinách a tímom takmer 2 500 odborníkov, Accace Circle poskytuje služby viac ako 15 000 klientom, najmä stredným a veľkým medzinárodným spoločnostiam zo zoznamu Fortune 500, a celosvetovo spracováva najmenej 200 000 výplatných pások.



Reagovať na ponuku
ID: 4834243  Dátum zverejnenia: 20.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac